13 januari 2014

Lyckorus till tusen!

Idag är en av mina lyckligaste dagar.
Jag har just nu idag måndag den 13 Januari fått arbete i resursen för primärvården Luleå.
Ska ringa och löneförhandla imorgon, känns spännande.
Min poolplats blev på Örnäsetshälsocentral och där kommer jag vara varje dag från den 1/2 om inte min arbetsgivare sätter mig på en annan hälsocentral som behöver hjälp.
Det känns sååå jävla otroligt bra.
Allt har vänt 2014 började riktigt bra, riktigt jävla bra!
Det känns som att jag verkligen lyckats.
Jag har kämpat genom eld för att bevisa att jag inte är någon dum ungdom som inte lärt sig något.
Under snart dessa 2 år sen jag började som vikarie, har jag lärt mig hur en då ''vårdcentral'' fungerar fullt ut.
Jag har lärt mig så oerhört mycket och den utbildningen och enorma erfarenheten jag bär på nu är svårt att förstå.

Jag trivs på min nya arbetsplats och där ser dom mig som vilken anställd som helst.
Inte som en vikare!!

Bilden ovan gjorde jag i söndags!

Nu ska jag lägga mig för ännu en arbetsdag!

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar