17 augusti 2010

Livet är alldeles för kort, för att slösas bort!

Då börjar skolan snart igen då. inget vidare men skönt att göra nått på dagarna.
Jag har lust att visa allt jag lyckats samla på mig under sommaren men orkar inte ta kort just nu, får bli imorgon ist.
I lördags så åkte vi bil 30 mil in i finland, blev längre väg när vi skulle genom oulu för att hämta nyckeln till stugan! tog väl 3-4 timmar med lite stopp också.
På kvällen bastade jag och älskling sen blev det ÅSKA som bara faaaan!
Just brevid huset slog blixten ner så garage dörrarna blåste ut, det var inte mysigt alls!
Sen sent gick vi och la oss, det var lite små kallt men skönt med en sovsäck och en bamse go kille som värmer :)
Sen på söndag efter middag så rodde vi lite båt, var ganska så läskigt.
Vi bestämde oss sen på kvällen att åka hem, när det var svalt och solen inte lyste allt för mkt.

Jag är sååååå less på att äta massa mediciner!
2 veckor 2 gånger den här sommaren har jag ätit antibiotika och annat skit!
Har börjat med en ny diet som jag ska hålla några månader. verkar funka ganska så bra.
Bra med mkt vätska och näring under dagen!

På söndag har vi varit tsm 11 månader, tääänk nästan ett år.
Den 22 September då är det ett år sen vi blev 2 =)
Jag bara älskar joni mer och mer för varje dag som går.
Jag vet, han är det rätte. Den jag letat så länge efter.
Blir inga fler misstag.

Nu ska jag antingen titta på en film och kanske somna till den!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar