16 januari 2011

Jag är så glaaad!



Åhh vad jag mår bra och såå glad jag är.
Vi ska få en ny liten familjemedlem :)
Min bäbis heter Kajsa och mest troligt kommer hon till mig i helgen :)
Kajsa är en shih tzu.
Hon kommer flytta med mig till stan men vi kommer även bo hemma när det är skola.

Igår lördag var jag och åt med Jonis mamma Helga på Lei, gud så gott det var.
Vi åt efterrätt också men det var svårt att få ner det sista.
Joni och Simon åkte till sangis och åt där.
Sen när vi kom tillbaka hem så bytte jag bil och for ut med älskling.
Vi hämtade simon och snurrade sedan på stan, sen hämtade vi lulle från mattila.
Åkte till finland sen skulle vi till Lincoln men han bastade med Peder säker 3 timmar innan har ringde upp att vi skulle komma så vi fick Jyri att chaffa oss medans vi väntade.
Men vi tog oss senare till närsta och började där.
Sen hämtade vi sebbe och tog med honom dit.
Vi hade trevligt och mådde perfekt dagen efter :)

Nu ligger jag här i älsklingens säng och ska kolla tv :)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar