14 april 2011

Orka sova!

Lisa fyllde 18 igår, åkte med morgon bussen men hade inga lektioner värt, nå följde med linda till vårdcentralen med hennes öga. Sen gick vi och åt på Amandas, jag, lisa, Karro och Linda.
Hant träffa Joni i skolan en sväng också :)
Åkte med 13.45 bussen hem och somnade direkt på soffan, när jag vaknade så låg min fina hund bakom mina ben, åt middag och tog en promenad med mamma. Då kom Älskling, Joel, Robin och simon förbi eller dom förde volvon till joels farfar för att fixa bakaxeln som gått lite sönder :P
Sen kom dom en sväng till mig.

Och imorgon är JAG LEDIG hur skönt är inte det då?!!! :)
Har redan gjort nationella lalala.
På fredag ett sista prov att göra och en svenska lektion sen är det lov, Jag och lisa ska gå till gränsen efter det och köpa lite saker till på lördag som lösnaglar, lösögonfransar skulle hon ha, kanske jag också köper nått sånt.

Haha jag har skjuts hem från kukkola på lördag men måste kirra skjuts dit men Lisa kommer nog och hämtar mig när hon ska köpa det hon ska Dricka. månne Linda följer med på en runda runt stan :)

Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, nått lätt men bara det inte blir kallt hujja då kommer jag dööö. men kör nog på klackar iaf som Linda tänkte göra.

Förfest och fix hemma hos lisa sen drar vi ut till Egon och kör hela kvällen. Jag lär nog sova som en stock den natten, tur att jag inte blir bakis dagen efter fast man druckit hur mkt som hellst. vissa har tur :)

I Tisdags så fick vi nycklar till våran lägenhet, den var ganska mysig. rummen jag och lisa ska ha har varsin balkong :D men på vårning 3 och ingen hiss nå man dör iaf inte.
Kommer bli skönt med praktik och bara slippa skolan, inga läxor och inga prov.

Aldrig jag skulle gå ett program jag inte blir någonting av utan måste läsa vidare sen. såååå dumt. USCH!!

Nå nu ska jag mysa med Kajsa sen sova, och tapetsera klart rummet imorgon och packa :)

God Natt!

Jag längtar till september dååå åker vi till GREKLAND! Och 2 år med älsklingen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar