14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

 
 
 
Känner mig skit seg och allmänt dålig idag.
Ska nog bara ligga hemma i g-kullen och göra nå läxor och fundera på mera ritningar till mina väskor.
Ska nog rita ett nytt mönster och rita det sista på min första väska som snart kommer bli klar.
Bara inner foder och fickor inne i väskan som saknar.
Plus hur ska jag göra handtagen,  och hur ska dom se ut.

Ska fara nån dag med mamma till torneå och köpa snygga tyger så jag verkligen kan börja på min egen design. måste ha nå snygga knappar och detaljer man kan lägga på.

Såg på fb att det var många som gillade min bild på mina älskade djurvänner som inte längre finns.
Och jag saknar er så otroligt, men vem vet snart så får jag kanske en ny liten vän att leka med.


En sak väntar jag på och jag längtar så.
flicka är det enda jag säger.


Bastade igår kväll, sent men skönt som attans var det.
Skönt som bara det att bli masserad i bastun och bara ha det mys.


Nä nu ska jag kolla lägenheter både här i hpda och i luleå för vi är påväg att flytta dit..

vecka 16 flyttar jag till syrran för att göra praktik 4 veckor i G-stan.

Vecka 10 hade jag tänkt åka till luleå för att vara med mina älskade systrar och världens finaste Tindra och Tiam. älskar er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar