07 april 2013

Söndag!

Då var det söndag idag och jobb imorgon.
Ska berätta lite om dagarna som gått.
Förra helgen var det som sagt långhelg och jag slutade redan 15.00 på torsdagen och hämtade bebisen på dagis. Vi myste hela eftermiddagen och åt middag plus att Tiam var en riktig ängel hela tiden.
Kändes i hela mitt hjärta att jag snart vill själv ha en liten när Tiam skötte sig så bra och var mysig hela tiden. Bebissjuk punkt.se......

Berättade även för min älskling att jag är bebissjuk och han bara log och höll om mig.
Men den tiden kommer snart för oss.
love you...

Sen senare mot kvällen kom Nina till Sofia och vi började göra våran middag som vi skulle äta, blev potatisgratäng och fläskfilé. Sofia kom hem lite senare för hon gick och tränade efter jobbet medan jag satt med bebis.
Shit vad gott det blev, till och med Tiam åt mera mat med oss.

Ifredags väntade jag att gubben skulle komma och hämta mig.
Vi åkte med Sofia, Tommy och Tiam och handlade innan.
Köpte godis på Godishuset och hittade efterlängtade blåa döskallar som jag letat så länge efter.
Dom hade på CW men det stängde juuuh.

Joni kom till luleå vid 4 typ men hade saker att göra med Jan så vi var hemma halv sju typ.
Svärmor var inte hemma bara lasse så vi myste på hela kvällen och tittade på film.
Träffade Jonathan också en stund på kvällen.

Ilördags så for vi med Joel till korpikylä och körde skoter även lillebror kom med oss med våran skoter. Jag åkte då med Anton för att älsklingen kör som att han har hål i huvudet.
Joels skoter bara jävlades när vi skulle starta den så han stannade och körde traktor.

Isöndags så hämtade vi Helga från Kemi då hon varit i Oulu hos Tomi och Henna.
Var länge sen jag träffade henne också men fick en present i bilen av henne.
Nå vi kom hem till happis igen och åkte till matti där Taavo också var.
Vi stannade och umgicks lite med pojkarna sen bestämde vi oss för att ta och basta och riktigt röra om varandra, älskar såna dagar när man visar hur mycket kärleken betyder och länge sen man sett varandra, det är som en helt annan känsla i kroppen man blir förälskad på nytt.

Måndag så gjorde vi middag till hela familjen.
Blev sån där biff med bambuskott mm, svinit gott.
 Minns inte så mycket mer vad vi gjorde men ungefär samma som alla andra dagar bara myssst.

Tisdag hade jag tandläkare och var ledig från jobbet.
Vakande redan 06.30 o_O
fast jag hade tandis 08.40, det gick bra som vanligt men nu är jag riktigt less att ha tandställningen...
Vill ta bort den helt nu.
Bler fyra år till sommaren jag haft den....

Dagen kändes jätte lång och jag hann klippte Jonis hår och det blev jätte fint.
sen vid 5 tog jag bussen tillbaka till luleå, var hemma jätte sent så var bara äta, duscha och sen sova.

Nu idag.
Varit en sväng på ica med sofia.
Var igår nästan hela dagen med henne på storheden.

Nu ska vi äta middag och sen ska jag duscha och bara ta det lugnt tills imorgon...


Hämta Tindra på dagis imorgon också..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar