13 februari 2014

Jag kommer aldrig förstå!

 
fan vad jag saknar dig Sanna!!!
Du var en så underbar person, en människa med din personlighet träffar man bara en gång i livet.
Jag träffade dig!
En nyfunnen vän som jag förlorade alldeles för fort.
Jag kommer aldrig att förstå att du är borta.
Visst jag kan inte prata med dig mer.
Men jag hoppas du hör mina tankar.
Gumman jag saknar dig så det gör ont.
Natten till den 9 februari blev din sista.
Ninas samtal klockan 11 gjorde så tiden stannade och hela världen rasade samman.
När hon sa dom där orden att du inte längre finns så stannade mitt hjärta för en sekund innan jag skrek till storasyster att jag kommer nu direkt. 2 minuter senare var jag på frasses.....

 
Jag kommer aldrig glömma dig Sanna.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

Till minnet av Sanna Bergman! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar