01 februari 2010

Frågor och svar =p















JAG
namn:
Anna
smeknamn: Anna Banana
födelsedag: 28 augusti 1993
födelseort: Kalix BB
uppvuxen i: Haparanda
bor: Haparanda
ögonfärg: blåa/grå
hårfärg: Blond/brunt under hår
pluggar: första året på t-skolan
familj: mamma, pappa och lillebror hemma.

FAVORIT
färg:
Rosa/Svart
plats: Sängen
land: Sverige
bok: När ingen annan ser
spel: öhm . . .
drog: måste ha TOBAK =P
fordon: mina vänners axlar
film: svårt
djur: Mina bäbisar ''katterna'' och Heppan
serie: Andra avenyn
CD: ...
café: ...
skor: Nike plus dom höga skorna =)
aktivitet: soffpotatis hehe xD

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
ja
gnälla: mm tyvärr
skrika: händer ibland, när humöret dör
sova: ALLTID
försöka vara annorlunda: nepp
klä dig i svart: jo
gå till kyrkan: aldrig
gå i skolan: självklart.
ljuga: bara vita lögner om man måste så måste man
hata folk: kan väl hända att man gör
lita på folk: ibland kan de vara svårt att lita på en människa, men lär man känna dom väl så klart man kan.

NÄR
läste du en bok senast: somras
var du på konsert senast: oooff
köpte du något senast: stor handlade sist, men gjorde nog de till min man =)
kysste du någon senast: Joni <3
svor du senast: nyss xD
sjöng du senast: ...
klagade du senast: ett tag sen
är det sommar: ?

VEM
saknar du:
Joni <3
vill du slå: är inte den som slår....
kramade du sist: Lisa
vill du prata med: nån som gör mig glad älskling
vill du vara som: ingen
sårade dig sist: en idiot för länge sen.....
vill du bli galet full med: älskling och vännerna fast =P
gjorde dig riktigt glad senast: Joni för att han finns <3
fick du sms från senast: Linda
ringde dig senast: mamma
är vackrast på jorden: JONI <3

HAR DU
förföljelsemani: ibland, om de är mörkt ute och man ska gå till bussen från Joni.
tvångstankar: nej
någon annan psykisk sjukdom: vadå annan xD
färgat håret: I lördags blont
brutit några ben: nej
några piercings: öronen
egen dator: yess
bra självförtroende: nå har jag
rymt hemifrån: nja inte riktigt på de sätter =P
tuttat eld på nåt: vet ej
svarar du i telefonen: Oftast, fast ibland inte om jag inte vet vem de är :P
mycket pengar har du: hemligt :D
ofta bäddar du sängen: ibland
ofta städar du: nån gång :P
många stör du dig på: Finns inte ett nummer för det, hehe

TROR DU
att du kommer bli något:
ja just nu tror jag det, har ju världens finaste man och hoppas att jag kommer få ha honom hela livet ut, med barn och bil och hus typ :P hehe älskar dig
på gud: ibland när jag vill :P
på rymdvarelser: nja
att folk tycker om dig: bryr mig inte så värst mkt, försöker bara vara mig själv så dom inte får någon fel uppfattning.
på ett liv efter detta: Man kan ju aldrig säga aldrig, de kanske finns ett bättre liv efter detta. Men ingen vet säkert förens de är våran tur att ta reda på det.


ÄR DU
förstående:
ja
öppensinnad: nåjo
osäker: ofta
intressant: inte vet ju jag!
hungrig: ganska så ofta :D
smart: Självklart
barnslig: jodå
liten: ja, mer kan man väl inte säga :D
rolig: dom flesta tycker nog det :D
pratglad: jo när jag kommer igång så är jag aldrig tyst :D
frågvis: nje
hälsosam: ja
blyg: som fan
lättförstådd:
lättuttråkad:
ibland
ansvarsfull: jo
vegetarian: nej
arg: kan bli ganska så arg ibland
respektingivande: ja
ledsen: ofta/ibland =( börjar bli bättre på att inte vara det
glad: jo
svår: ja, de kan nog vara så.
positiv: ja
bra på att ge komplimanger: vem vet.
kär: Jag är så kär man kan bli, finns inga ord som kan förklara hur bra det känns :D

VÄLJ
katt eller hund: katt
vit eller svart: svart
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: vatten
telefon eller internet: svårt, men är ju en fegis i telefon men får nog bli det :)
musik eller tystnad: ibland kan de vara skönt med lite musik
bok eller film: film
tjejer eller killar: Kärlek från en kille fast kompis med killar och tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar