20 februari 2010

Jahhapp

Torsdag!
började jobba klockan 07.00

Älskling ringde och överraskade mig, han fick körkortet =)
Sen när jag slutade så kom gubben och hämtade mig.
Blev mys sen

Fredag!
Var ledig hela fredagen så var med min älskade.
På kvällen for vi till Kalix, Joni, jag, Jyri, Jenni och Fanny!
Just jag mat på amandas också =P

Lördag!
Vaknade vid nio tiden att mamma smsade.
Sen somna om och vakna 11, mysa ett tag, sen somnade min underbara igen.
Konstigt nog var inte jag trött, men även jag somnade till en liten stund igen.
Klockan 12 vaknade vi helt, sen for vi och hämtade jakke, for till Ica.
Köpte lite att äta, sen mot karungi.
Började jobba klockan 14.00 och sen slutade jag 20.35.....
Imorgon söndag börjar man 07.00-13.00 typ xD

Nu ska jag chilla sen soooova!
God natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar