31 juli 2010

Åkte hem med pappa i tisdags och då stannade mamma och Anton i luleå!
På vägen hem åkte vi en sväng till Björn och hans coola bilar.
Sen var vi hemma ganska sent på kvällen.
Trött var jag men halv 2 på natten kom mitt hjärta hit.
Vi myste och kollade på film sen vart de upp till sängen och sova.
I onsdags så åkte Joni till Conny en sväng sen kom dom hit och vi for och fiskade.
Knotten var då inte nådiga, blev lite blodig på magen efter att dom ätit på mig!
Men conny hade myror ist :P
Joni fick iaf en aborre ganska så fort, sen fick jag en gädda och en aborre :P
Sen blev det alldeles för mkt kryp så vi körde hem conny till karungi.
Lite senare blev även jag ensam hemma innan pappa kom hem!
Torsdagen spenderades med att skruva i helges bil.
När vi nästan var klara så ringde älskling att han hade kört förbi och sett pappas bil.
Så han backade tillbaka och jag åkte sedan med till stan.
Det hände inte så mkt, jo jakke fyllde år.
Sen gick vi på en lång promenad.
Sov sen vaknade jag och joni körde mig till farmor och farfar.
Hjälpte pappa lite med antons EPA :D
Och nu är det lördag, plus att jag sitter ensam igen.
Joni var och tältade igår med en massa andra.
Och idag ska han nog på det där classic motor meet!
Saknar iaf!
Nu ska jag passa på att städa medans jag är ensam :D

Åhh min underbara!




Jag har även hunnit kolla på en 2a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar