05 juli 2010

En gång är ingen gång!

Nu är det sista jobbveckan och måndag.
Saknar redan älskling men vi kanske ses till helgen igen för nästa vecka åker jag!
Ifredags efter stängning så åkte vi till stan, åt i finland sen handlade vi och sen åkte jag till Joni.
Efter att jag kommit dit så for vi och fiskade med Jyri,Simon,,conny och Jakke.
Vi åkte till salmis och jyri fick en fisk, sen bytte vi ställe och Joni fick en ful gädda xD
Var på tok för trött så det blev en lite tidigare kväll.
Min lördag blev helt förstör pga migrän, men när den hade lugnat ner sig så for vi till seskis och hämtade Kim sen fiska igen.
Jonis brors hund fenja fick också komma med, det gillade hon riktigt mkt :)
Sen mat från max =)
Sen det tråkiga söndagen igen då....
Helga och Lasse for iväg med husbil på semester så älskling är ensam hemma i 2 veckor.
Åhh vad jag kommer sakna honom när jag åker iväg....
Blir att ta med Sebbos kisse och föra den till honom :)
Just nu ska jag gå ut, hämta rabarber sen kommer mamma hem och ska göra saft =)
Sen fixa naglarna som blivit för långa och måla dom sen.
Och imorgon jobba igen :)
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar