20 oktober 2010

Lite annat!

Vad heter ni? Anna och Joni
Hur träffades ni? För 13 månader sen utanför skolan när han hämtade mig och Lisa med Epan, sen 2 träffar till, alltså 3 gången gillt :)
Är ni förlovade? Nej, men kanske snart :)
Bor ni ihop? Ibland bor vi dagar i sträck hos varandra. Jonis hem är mitt andra hem!
Har ni barn? Nej!!
Har båda körkort? Joni har, snart så får jag också :)
Isåfall, vem kör bäst? JONI
Kommer du ihåg er första kyss? Ohh ja, den glömmer man aldrig ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Båda, kanske var jag med man svarar på det!
Vem är äldst? Joni han fyller 19 i feb - sen jag 18 om snart 10 månader :D
Vilka stjärntecken är ni? Vattuman och jungfru
Vem fyller först på året? Joni
Vem är längst? Joni
Håller ni varandra i handen på stan? nja ibland, när vi känner för det.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? nej, men vi pratade i några veckor
Blev du kär vid första ögonkastet? Självklart att jag vart.
Har ni någon speciell låt? nje
Har ni varit utomlands tillammans? nej, men vi är påväg....
Vilket är ert bästa minne? Den dagen vi blev 2, helt oplanerat men gulligt <3
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi myser med en film eller så hittar vi på något med våra vänner.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ibland, men oftast om vi ska gå.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja.
Blir du lätt svartsjuk? jag var det förut men med Joni kan man inte bli svart sjuk med, jag litar på honom till 110 % och jag vet att han bara älskar mig och jag honom!!
Brukar ni bråka? oj den frågan var svår. vi har aldrig bråkat, kanske små tjafsat men aldrig annat.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Vi ringer mest men man stör mindre med ett sms ;)
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela min älskling är fin <3
Brukar nån av er prata i sömnen? Oftast pratar jag hela nätterna och joni mobbas, men även han kan prata när han sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar