27 oktober 2010

Onsdag!

Gud vad jag saknar våra hästar!
Kidden fick somna in i vintras samma Laburint och nu har även älskade Blake fått fara till dom evigt gröna ängarna!
Saknaden efter pojkarna går inte att förklara med ord, men ögonen visar all denna smärta jag har inom mig.
Men pojkarna har varken ont eller lider.
Kidden behövde vi inte ta bort men han råkade ut för en olycka i hagen och bröt hela bakbenet.
Labbi var vi tvungna att ta bort, pga rygg och ålderdom.
Blake fick somna in i en ålder av 25 år och ålderdom, han blev virrig och antagligen senil.
Hans ben/knän orkade inte bära upp honom längre.
Det var bättre att låta honom somna in nu än att hitta honom halvdöd i hagen.
Men det gör ont att ha den sorgen och saknaden.

Min gubbe 2008


Tänk att det finns människor som varken har känslor eller medlidande....
Men det finns en sak som är värre, FALSKA VÄNNER!


Diesel vinter 2009


Jag älskar dig
tänka sig 13 månader redan.


Haha jag bara dör av svartsjuka människor eller en person.
Hur dum får man inte vara, orka gå och säga att hon är så saknad och att jag är såååå lik henne.
WTF, alltså efter 1,5 år...
Hatar denna människa iaf....
Du kan bara dra så långt åt skogen, du får aldrig tillbaka honom!!


Nu ska jag fixa lite innan lillebror kommer hem.
Ska testa en ny sak, blir spännande om det blir resultat.

Blä Emma åker på söndag utomlands inget fler måndags skitsnack..
Nå hon kommer ju hem också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar