05 oktober 2011

Lilla Bebis!

Ett tag sen men har så mkt att göra hela dagarna och orkar inte sitta vid datorn, plus att jag inte har tid när jag har pojkvän och vänner som vill fara ut hela tiden :)
Var igår och hämtade ut p-piller när jag hade håltimme till 12. konstigt nog så var dom dyrare i luleå när jag hämtade ut i somras.
Nå sov hos gubben igår till idag, hade en lektion-prov så slutade direkt efter det.
Väntade med Karro att Madde skulle komma till stan sen åkte vi på Max och sen kom pappa till stan.
Imorgon har jag sovmorgon sen slutar jag redan vid 1 men ska göra lite andra saker sen åka hem.

I fredags så festade vi lite hos Lisa sen åkte vi till stan för att gå på krogen, före det så åkte jag till g-kullen för att åka med Älskling och Jyri till krogen. Hade fett kul och träffade jonis mamma och Lasse där som bjöd på en massa drinkar, krogen stängde och vi åkte till keräs för efterfest men det slutade verkligen inte lyckligt. Mer säger jag inte för det är inget ni som läser behöver veta till punkt och pricka. Nå sov och myste hela lördagen så den helgen var en riktig myshelg :) lördag och söndag iaf!

Torsdag imorgon och sen fredag och jag slutar redan 11.40 och då ska jag och älskling hitta på nått kul.
Blir nog att träffa Madde och Karro också, kanske far ut med dom på lördag vi får se om jag hinner bli sugen på alkohol, men inte på bakisen dagen efter.

Måste fixa klart lite läxor nu, städa och fixa om mina naglar om jag hinner.

Puss!

Åhh snart är det den 28 Oktober! Minus 2 veckor - plus 2 veckor.
Längtar efter att Sofia och Tommy ska ha bebisen =)



Jag älskar dig Joni, du är mitt liv och mina framtida barns fader. Jag är så lycklig över att du bara är min. Tack för att du finns underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar