23 oktober 2011

Söndag!

Då var lovet slut och jag är hemma för börjar 08.10 imorgon men på tisdag tillbaka hem till stan. 
Gjorde löshåret i tisdags också, blev nöjd men man är skit ovan att sova med hårda saker i håret. Men allt är bra nu. Saknar min älskling så klart. 
På lovet har jag nästan bara degat, skönt men måste ta hem skolböcker imorgon och först plugga till ett prov sen göra 1000 omsorgs uppgifter.
Men när jag gjort dom så är den kursen nog över.
Hur skönt är inte det.

Så Plugga som en gris imorgon och städa mitt rum!
så jag slipper tänka på ostädat rum varje gång jag kommer hem till byn.

På fredag ska jag köpa tapeter och massa annat skoj!
Mitt rum kommer bli helt galet :D

Plus att jag ska beställa skor imorgon också!
som jag längtat!

Nu ska jag klistra in fler bilder i mitt fotoalbum som ett minne för livet.









Jag är orolig för en sak!
Om det nu är så som jag tror så kommer det bli en stor skillnad.




Jag har fortfarande den saknaden jag haft i några år, det är nått som fattas?
Någon som längre inte talar till mig!
När ingen annan ser eller hör så tänker jag på dig!
Men VARFÖR?



GOD NATT!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar