24 maj 2012

Glöm aldrig bort!

Jag älskar dig, jag kanske inte alltid visar det
För allting som du gör för mig, varje gång du rör vid mig
Får mig att inse att jag skulle kunna dö för dig
För du har allt det där som ingen annan har
Vilket gör att jag faktiskt stannar kvar
Baby du ger mig gåshud varenda gång du kollar på mig
När du kysser mig på munnen, det är det bästa jag vet

Sen den första gången som jag såg på dig
Har jag haft den dära känslan som är speciell

Allt det säger mig är att jag älskar dig
Jag minns första gången som vi kysste varann
Den första gången som jag höll din hand
- ville aldrig släppa den
Du är det vackraste Gud har skapat
ingen tvekan om det

Ditt leende är vackrare än alla stjärnor på himlen
Mitt hjärta smälter när du ler åt mitt håll
Du är det finaste jag sett, men det vet du väl om
Och dina ögon är som diamanter
Jag har aldrig sett någon som är så lika vacker som du
För mig är du allting, och lite mer
Glöm aldrig bort att
jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar