30 maj 2012

Onsdag!

Min älskade trogna vän Kajsa!



Jobbat hela helgen från fredag till måndag.
Det känns verkligen i kroppen.
Men skönt nu när jag är ledig i 2 dagar.
Imorgon är min sista dag och den börjar från 12-21 men sen är det över.
En sak har jag insett för länge sen och det är att jag inte tänker jobba med äldre på ett äldreboende.
Inte min grej att tvätta rumpor och byta blöjor hela dagarna....

Men nu ska jag berätta en annan stor sak som hänt mig förra veckan.
Hemligt nummer ringer och jag svarar, Lotta min handledare från gammelstads vårdcentral ringde och frågade om jag ville komma och jobba den 11/6..
Provanställning 1 vecka sedan får vi se om det  blir vidare anställning.
Så jag har fått JOBB!!!!

Kunde inte riktigt förstå först att det var sant men ringde enhetschefen och det var han som pratade om vidare anställning, vi skulle se första veckan.
 Så jag ska börja flytta till luleå.

Kommer bli så skönt att flytta från haparanda till Luleå.
Får träffa mina älskade systrar och mina underbara syskon barn.
Min älskling ska flytta med mig och det känns oerhört bra.
Håller på att titta lägenheter men nu i början så kommer jag flytta in hos nina. 


Nu ska jag njuta av min sista lediga dag innan sista dagens arbete.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar