27 december 2012

VILA I FRID!

Vila i frid älskade vän!

Det var verkligen inte din tur, det var alldeles för tidigt.
Varför??

Vi saknar dig så oerhört mycket men du kommer alltid ha en stor plats i våra hjärtan.
En mardröm som blev verklighet. Vill bara spola tillbaka tiden och försöka göra denna hemska mardröm ogjord. Men vi måste acceptera att du inte kommer vakna igen, du är borta, borta för evigt.
Nu hoppas och ber jag att du har det bra där du nu är och att vi kommer ses snart igen när det är våran tur.
Men älskade vän det kommer ta år för oss men det kommer kännas som sekunder för dig.
Ta hand om dom andra i himmelen och hälsa från oss att vi ses snart och återförenas som en enda stor familj som aldrig blev splitrad på det här viset.

Sorgen och saknaden efter dig kommer aldrig försvinna finaste Jyri!!

Jag hoppas att du ser oss från din himmel och kanske kommer och hälsar på oss.
Du får komma när du vill jag väntar på dig.

Just nu känns döden bara så oerhört orättvis.
Om det nu finns en ''GUD'' varför var du tvungen att hämta denna ängel redan.

Men himmlen kanske behövde just en ängel redan nu....
Jag är tacksam för att jag fått lära känna dig och du var verkligen en människa man kallar vän.


Jag tänder ljus för dig varje kväll så du ska hitta hem.


Sov gott nu vännen och vila i frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar