17 januari 2014

Fredag!

 
Fredag idag då och en arbetsvecka avvecklad.
Jag sitter just nu på labbet och väntar på att vi ska få patienter.
Har redan hunnit med dom bokade 13.00 och 13.10 för dom kom tidigare.
Iallafall så är jag så glad, tror inget kan få mig på dåligt humör nu när detta lyckorus fortfarande sitter i.
jag slutar exakt om 3 timmar och då ska jag börja rensa i köket och städa.
Imorgon tar jag nog resten av lägenheten eller på söndag vi får se hur kroppen orkar.
Mublerade om hela vardagsrummet förra helgen och det kändes i hela kroppen efteråt.
Men men jag måste ju så jag försöker att strunta i min värk.
Iallafall för ett tag.
 
Ledig på måndag så det blir att mysa och pyssla om min lilla Kajsa!
 
Blir lite osammanhängande det här inlägget men men.
 
 
Jag tänker på dig min barndomsvän jag en gång hade.
Döden är en del av vårt liv.
 
Livet är inte evig men när någon lämnar oss så blir det ett såå stort tomrum som inte kan fyllas igen.
Men med minnerna vi har så kan vi blicka tillbaka och minnas allt det fina och alla skratt.
Alla dom stunderna tillsammans.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar