12 juli 2009

Allt jag kunnat önska mig

Sommarlovet bara rusar iväg.
Det känns som igår vi gick ut skolan.
Hjälpt Lisa att föra hästarna till hedenäset.
Och bara för någon dag sen hade jag besök av två herrar med epa.
De var länge sen man såg dom =/
Fast pratade med en av dem förra lördagen, de hade tänkt komma då till mig men jag var inte hemma just då.

Jag,Fanny och lisa tältade i hedenäset i torsdags, vi hade jätte kul.
Fanny och jag red i bara grimma och grimskaft sent den dagen lisa fotade och filmade oss.

Bara någon vecka före vi tältade sov Lisa och jag hos mormor Ritva.
Vi red så långt ut i skogen att vi kom ända till vägen man kommer till överkalix.
Sen for vi och badade med skorpan och Darcy.
Skorpan tänkte rulla fast han hade westernsadeln på sig...

Vi ska dit igen om en eller två veckor när jag kommit hem från luleå.

Hoppas vi blir fler och tältar där då :)

Puss och kjam/ Saknar er gummsorna... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar