30 juli 2009

Ojsan!

Yes idag blir de Storheden med syster.
Vi ska shoppa och lite annat =)

Äntligen kommer dom mörka nätterna tillbaka, blir bara mörkare och mörkare..
De är lite små mysigt, spec när Fanny, lisa och jag ska tälta sen när jag kommer hem, vi blir kanske ännu fler då.
Ojoj vad allt är planerat i minsta lilla tills dess, yesbox nästa vecka är jag hemma.
Då mina kära flickor blir det kul i kul kul :P

Saknar mina kära vänner hemma, fast jag fått nya här nere.

Drömde om att jag och Fanny åkte raggar bil någonstans i sverige, fatta den bilen var fin.
Ny men riktigt fin, en sån ska jag allt ha sen när jag fyllt 18 :)

Dessa flickor som finns närmast mig håller jag av, er kan man minsan prata med.
Ni lyssnar när något är fel, inte bara lyssnar och sen sticker.

jajja snart gummsor blir de av..

Pussipuss <3

Fått kontakt med gubben i piteå, blir väl att träffas någon dag innan jag ska hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar