28 juli 2009

Ensam!

Har du nån gång kännt att ingenting känns rätt, allt är bara skit.
Varenda jävel kollar snett.....
Har du bett om hjälp,men ingen vill hjälpa?
Jag kan inte tänka klart mina tankar dödar mig, fan jag skriker efter hjälp men ingen vill höra mig.
För alla bara skrattar och pekar och snackar, folk trampar ner mig som en dörrmatta.
jag ber till min gud om ett eget himmelrike, för snart har jag livet på botten av en vik.
För alla mina spöken dom besöker min själ, och förstör mina dagar, fan jag önskar att du var här....
jag är fast här på jorden.
Besegrad av högre makter, vill lämna denna värld - flyga högt över landet.
Men mina vingar brast, mitt sinne blev förstört,ingen ville förstå, det finns ingen som fattar.
Hur det känns att leva ensam med känslan - alla hatar mig, jag har aldrig blivit älskad.
Vinden kan vända men pass på att vänta, idag ska det hända, jag är så trött på att kämpa..
För alla trycker ner mig, jag ställer mig frågan.
Finns ingenting kvar, ni har släckt denna låga.
Jag fäller mina tårar, och detta är slutet.
Sluter mina ögon välkomnar ljuset.
Jag ställer en fråga, vad har ni emot mig?
Jag svär jag talat sanning men ni vägrar att tro mig.
ser ni hur jag gråter, ser ni hur jag lider, tårfyllda ögon och ett hjärta som svider.
Tillbaks till ruta ett, allt känns som förr.
Nu står jag här och bankar på livets stora dörr.
Jag sitter och drömmer, drömmer om hoppet, jag drömmer att jag hoppar, det känns i hela kroppen.
En kamp mellan mig och livet......
Direkt jag mår dåligt får jag nya mediciner.
Jag älskar dig, jag hatar dig, jag saknar dig, jag glömmer dig...
Jag älskar att hata dig, jag saknar att glömma dig.
Jag fattar inte varför, jag fattar inte nu.
Jag hade ju en livsglöd, men den har brunnit ut.
Vill du prata med dig får du prata med min kista.
känner du vinden pustar är det jag som viskar.
Pulsen faller ner, kom och bär min bår..
Sträck ut din hand och lyft mig härifrån.
Sluter mina ögon, ljuset kom emot mig.
Allt blev så lugnt och tyst.
Du måste tro mig.
Mina tankar som jag dränker i bläck, resan jag ska ta blir en enkel biljett...
All smärta, det finns för många minnen här.
Fattar ingenting, du var min tvillingsjäl..
Allt som vi byggt upp, bara ramla ihop.
Vi två som skulle bli gamla ihop.
Jag var sjuk, hur kan det sluta så här?
Vänd dig till gud, tänd ett ljus för min själ.
Det kan inte va sant, tårarna bara rinner.
Kom ihåg nu min vän!
Jag är borta med vinden...
Svårt att förstå, när alla andra bara tittar på.
om ni kunde se inom mig, rakt in i mitt blödande hjärta.
Skulle ni se en viss smärta, men också ett vackert minne.
Du lärde mig att tro på kärlek, men du lärde mig aldrig det där om svek.
Det enda jag vill höra är att du viskar dom tre orden i mitt öra.
Vill inte glömma eller bara fortsätta drömma.
För evigt enade, vad var det du menade?
Mitt hjärta svider, hela min kropp lider.
Dina ord ''Älskling'', vart är dom??
Du lovade att aldrig svika mig, du har just krossat mitt hjärta.
Du lovade att aldrig lämna mig, du har just spottat och trampat på mig.
Du lovade att lyssna, du har just kastat blod på mig och tagit min lycka.
Du har just ljugit för mig, kom fram och berätta.
En storm tog oss åt var sitt håll, jag hade ingen kontroll.
Men nu säger du att det inte spelar någon roll, allt är meningslöst.
Nu är jag den som ler, men jag gråter när ingen ser!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar