17 oktober 2009

Grattis mor!

Mamma fyllde år igår och nu ska vi fika med mormor och morfar :D
haha man skäms ju nästan när morfar håller på att dumma sig xD
Nyss också skulle han ha kaffet på fatet och tårtan i koppen :P
Så man kunde inte göra annat än att skratta :D
Just nu sitter man på rummet och saknar älskling som är på dop <3

Hade en suuper kväll igår med honom <3
thihi ska berätta lite av kvällen men allt behöver ni ju inte veta xD
Slutade skolan vid 11 tiden nån gång, hade socialt och kulturell redovisning.
Men som tur var blev de att hela klassen gjorde allt :D
Nå gubben slutade eller slutade :P men iaf vid 12 typ.
Lisa, Fanny, Linda och jag skulle till skåpen för att hämta våra jackor då helt plötsligt skriker Fanny, ANNA titta där, där är ju din älskling <3 :D
Hahah gumman då :)

Nå jag lämnade flickorna och for med gossen hem till honom ;)
Tittade på film och massa mys :P

Nu orkar jag inte skriva mer.

Puss och kjam. ps: jag saaaaknar dig redan gubben min <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar