23 oktober 2009

Inte utan min dotter!

Varför röka när man kan supa?
Varför supa när man kan knarka?
Varför knarka när man kan dö?

Varför dö när man kan leva?


Nu är jag trött på dina lögner o svek,
jag trodde detta var nått äkta,men för dig var det blott en lek.
Du sade att du älskade mig,
jag trodde dina ord,att du bara lekte,var nått jag ej förstod.
Plötsligt ville du ej ha mig,
du krossade mitt hjärta,jag visste ej att några ord,kunde försaka sådan smärta.
När du fått det du ville,
så sade du adjö,då ville jag ej leva mer,bara lägga mig och dö.
Jag försvann in i mig själv,
murade in mig i en borg,jag försökte att glömma,men hjärtat svartnade av sorg.
Men jag ska gå vidare,
jag ska älska igen,jag kommer ej ge upp, det finns många kvar att älska än!

När livet kändes som mörkast,
då ingen tycktes förstå,när jag ej ville leva mer,bara lämna allting och gå.
Då fanns du där för mig,
sträckte ut en hjälpande hand,tröstade mig när jag grät,lät mig gråta ut i din famn.
Jag tror ej att du förstår,
hur mycket du betytt för mig,jag skulle ej leva idag,om det inte vore för dig.
Du väckte min själ till liv,
den hade varit död i många år,du fick mig att skratta igen,jag hoppas att denna lycka består.
Du gav mig hopp på nytt,
du satte mitt hjärta i brand,tillsammans ska vi vandra, genom livet hand i hand.
Jag älskar dig.

Killar killar killar...

Vad gör de annat än pillar?

De låtsas söka tröst

Men egentligen vill de bara klämma på ens bröst

De är romantiska och kommer med rosor

Men är de inte nöjda förrän det fått av ens trosor

Det är som en ren reflex

Att de genast tänker på sex

Man blir så kär

Men tyvärr är alla lika som bär

Kommer och sårar

Och vi drunknar i tårar

Men vi återuppstår

Och ni killar våra hjärtan får

För det är faktiskt killar
Som vi här på jorden gillar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar