19 november 2009

Do you wanna fuck :P



Nå dagen började med att jag tog tidiga bussen till stan, var och pratade lite med Lisa och Linda innan jag promenerade till gossen <3 Var där till 10 något sen tbx till school, engelska då men behövde inte vara på den, vi skulle läsa en bok, så vi gick till bibbie och satt, plus att Linda hade godis :D
Linda läste högt "tidernas 56 sexigaste tips
''.
Sen en snabbis upp igen och prata med Gun-britt om provet nästa vecka.

Lisa blidde kvar där en stund så jag och Linda tog en rajjrajj runt skolan :P
Mötte Frida, blev rädd halkade nästan över Linda när vi bytte håll ;P

Sen kom Lisa tillbaka och vi gick ut, senare vid 12 halv 1 tog vi lunch.
Fast jag fick inte ner mkt av maten idag, konstigt mådde ganska så illa.....
Blev att prata med Pelle vid 1 tiden om vi kunde göra matte någon annan stans och de fick vi, ''hemma'' Tur de för mådde asdåligt fortfarande, tack pelle :D
Lisa åkte med bussen och jag gick tillbaka till älskling <3
Blev riktigt med mys så jag klarar mig över natten ;)
Några planer för morgondagen då? aa, de är fredag och de är våran specidag ''fredagsmys''

Nu ska jag lägga mig och titta film, 13 snart 30 blir det :)

Puss

Två månader på söndag, älskar min Joni <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar