15 november 2009

Tårara som aldrig slutar komma!

Okej, de här var ju inte de bästa som kunde hända mig...
Har legat och hostat hela natten, andnöd ibland :S
Och nu när jag känner efter så har jag jätte ont i revbenen på höger sida, kan inte ens ligga på den sidan =(
Förhoppningsvis ska vi kolla upp det, kan hända att de bara är musklerna som är ömma.

Varför ska allt kännas åt helvete?
Allt känns bara onödigt att göra.
Men alla har sina dåliga dagar, men inte så här ofta...

Nu ska jag städa klart alla kläder och damsuga =)

Sen även är de mkt finare med flickor utan smink, testa det tjejer..
Ni kommer själv märka skillnaden och hitta erat riktiga ''ja'' :D TESTA!!
Jag gjorde det en vecka och sen när jag sminkade mig ville jag bara ta bort det, blev nästan rädd när jag såg hur konstig man ser ut med ett annat lager på sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar