28 november 2009

Hemmamys!

Naaw, Puss<3>
Diesel myser med älskling!

Här myser mina gossar =)

Har haft en så mysig helg med gubben, blev först att jag promenerade hem till honom i torsdags och sov till fredag.
Fredakväll drog vi hem till mig och bara myste hela resten av kvällen =)
Vaknade jätte sen idag, men skönt var de att sova med älsklingen hemma hos mig :D
Vid 18.00 var de mat hos farmor som vanligt, fan va tur jag hade...
Helge hade slut på ord så han kom inte på något att säga till mig =P
Senare somnade jag på soffan brevid älskling när vi tittade på tv :)
Plus att Diesel har blivit förälskad i Joni<3 stackars liten som bara ligger här i sängen och ser ledsen ut.
Men för några timmar sen hämtade Jyri min gubbe, som nu är hemma hos sig!
Saknar i massor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar