09 december 2009

Aj, och lite till =P

Blev stallet efter skolan idag, hade inte alls några stora planer för Blaken.
Men tog in honom i gången, borstade grispellen.
Sen efter att hela hästen är genom ryktad så var de svans och manens tur =/
Kan ju bara säga att glansspray är min kompis när de gäller sådana lägen.
Men guuud va fin han blev efter lite fix och trix.
Sen kom Lisa N hem, så drog till henne en snabbis för att hjälpa henne med ett skrivbord.
Sen for vi till stallet, hennes lilla Laban är bara för söt =)
Jag sadlade blake och hade bara tänkt skritta igång honom, men efter 30 min så frågar Lisa om jag vill rida Corona.
Och visst blev jag satten på henne, blev att börja jobba på en gång.
Träningsverk imorgon =(
aldrig mer stallet utan att ha planerat det =)
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar