01 december 2009

Grr!

Sov hos gubben igår =)
Promenerade dit efter skolan, sen fixade älskling klart epan.
Vi for en sväng till ica och köpte godis och julmust vid 20.00 tiden =)
Sen tittade vi på ''flickan som lekte med elden'' fast jag somnade efter att halva filmen hade gått, även Joni hade somnat.
vi båda vaknade prick klockan 02.15 och trodde att de var skola, men sen titta på klockan och pusta ut :D
Började inte förens 09.40 men gubben började lite tidigare =)
Iaf var inte alls trött vid 2 tiden :P vi tittade klart halva filmen sen somnade vi om igen :) <3
Sen på morgonen hade jag lust att döda Frida som ringer klockan 08.00!!!
Nå idag då, Slutade klockan 14.00 eller 20 min tidigare bara för att vi hade anki sista :D
Älskling hämtade mig, sen for jag hem med 3an för att mami var i Luleå.
Somnade på soffan när jag kom hem efter mat hos fammo.. :P
Och nu sitter jag här, har sett AA och riverside.
Tänkte kanske ta en kvälls promenad med Diesel, men de är så förbannat kallt =(
Ajja, nu annat/ puss ILY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar