03 december 2009

Där tårar slutar rinna och blir till verklighet!

Aldrig ska jag sluta älska dig!


Varför föddes jag att älska?
Men nu förstår jag att jag föddes för att älska dig!
Aldrig mitt hjärta ska älska någon annan, jag ska lova att stanna hela livet vid din sida och älska dig precis för den du är.Vill aldrig leva utan dig, om vi nån gång skulle skiljas åt så kommer jag att dö.
För de är din luft jag andas, de är bara för dig mitt hjärta slår.



Om jag nån gång förlorar dig så går jag sönder, hela mitt hjärta faller sönder i bitar.
Du ska veta att jag varje dag oroar mig över att vi kommer gå skilda vägar.
Jag vill aldrig förlora dig min käraste!
Men jag vet att vi älskar varandra.
Jag har aldrig kännt så här förut.
första gången jag såg dig blev jag kär.
Första gången vi träffade, väcktes de en känsla att jag bara måste ha dig!
Och den dagen mina drömmar blev till verklighet, ångrar jag ALDRIG!
Den värmen som brinner i mitt hjärta kan ingen kyla ner eller släcka.
Bara att få vara i din närhet gör mig nöjd.
De här är min verklighet, min framtid, mitt liv.

JAG ÄLSKAR DIG MIN

Joni Vähäkuopus ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar