01 mars 2010

Döden allt för nära!

Måndag idag då, började jobba klockan 7 imorse och fick sluta redan vid 12 tiden :)
I torsdags så hämtade joni mig härifrån och vi åkte till stan.
Sen på fredag kväll åkte vi två till luleå för på lördag skulle det vara luleå vintercruising :)
Nå när vi väl var framme i luleå så for jag till karro, sov där till lördag för mamma skulle hem då.
Joni var hos sebbo sen hämtade dom mig från gammelstan på lördag eftermidda.
Körde runt lite på stan sen var vi med simon, virrade bort oss på skoj men hittade ganska snart ut vars vi snurrat runt :P
Och sen började cruisingen, var nästan bara massa gamla mercedez och volvos som körde runt =P
Senare på kvällen så for vi till Sebbo och sov där till söndag.
Söndagen spenderades med att först fara till Jula sen hem mot happis.
Var i stan till nio tiden sen åkte jag hem.

Min bäbis har varit borta 2 dagar men idag kom han hem, eller vi hittade honom uppe på stallvindan. gossen kom inte ner!

Och så en jävla dålig händelse, varför måste ens sånt hända/finnas!!
På mindre än en månade har vi/dom fått ta bort två djur.
Först lilla Carelin som fick nån slags cancer och nu igår KIDDEN!
Heppan hade brutit högra bakbenet :(
Fanns inget att göra på så kort tid, han kunde nästan inte gå!!

Så finaste gubben fick somna in och sluta sina dagar den 28/2 2010!

Nightmare's Carelin Född 18/8-00 Död 10/2-10


Vad kommer hända härnäst?? jag vill inte ens tänka på det =::(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar