18 mars 2010

Puss puss


Var bara tvungen, men hmm! xD



Ska snart lägga mig, men måste uppdatera lite här innan helgen kommer.
Helg betyder att jag aldrig hinner skriva vad som händer osv.
Oftast spenderas mina helger i stan hos älskling, men denna helg iaf fredag kväll och lördag morgon/dag kommer jag att vara hemma.
Imorgon börjar jag 08.10 och slutar 10.30 fin fint, men 11.40 har jag tandis... Nå inte så farligt, ser inte fram emot den 31 mars.....
Imorgon efter det, så ska jag och Joni köpa en present till Anton som fyller 15 år på lördag :) Och sen MYSA!!! ;) hihi
Men älskade kommer först på lördag eftermiddag till oss, sen åker vi 2 till stan :D

För en vecka sen har jag märkt att humöret inte alltid vill hålla sig på den låga nivån, men det blir bättre när kroppen har vant sig vid pillren :D

Nå en annan sak... när man sitter och läser bloggar så blir man ju bara arg, varför sitta och gnälla i sin blogg.
Åhh det är så synd om mig bla bla bla.
Bara massa svammel, Varför inte bara skaffe sig ett liv?
Stäng av alla tankar och gör nått kul ist för att sitta hemma och få andra att må dåligt..

Jahapp nu ut en liten sväng sen väntar sängen :)

Får inte glömma en sak, 22 mars = 6 månader :D
Älskar dig gubben, du är mitt allt, inget ska få komma oss mellan... <3








Jag som trodde att du var min vän! men nu är det mer än ett halvt år sen du ens hörde av dig osv.. Fast vet du vad, jag behöver dig inte. Det var ganska så skönt att bara få andas frisk luft och inte bara lögner hela tiden. Vissa tider glömmer man aldrig, men man hatar dom så mycket att man slutar tänka.. Ha ett bra liv eller du hade ju visst inget. Var tvungen att bestämma över mitt... Det bästa jag någonsin gjort var att ta tillbaka mitt liv och kasta bort dig.

Jag hatar inte dig men det du gjorde mot mig, det tog länge innan jag kunde lita på en människa igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar