21 mars 2010

Igen!

Då var det söndag igen och ont i magen har man, men det får man leva med.
Ska strax gå och lägga mig i sängen och se på new moon :)

Lite snabbt som hänt under helgen.

Fredag var det tandis sen vara med älskling, på kvällen for vi till Utti och Emma, drack kaffe och snackade skit xD
Sen vid 12 tiden så körde Joni hem mig för Anton fyllde år sen på lördag.
Vi hämtade även Lincoln innan jag kom hem.
Fredagen slutade med att jag nästan somnade innan jag hant in.
Plus att madde och madde åkte med oss ett tag.

Lördagen då, vaknade lite tidigare för att mormor och morfar kom till oss.
Anton fick sin present av mig och joni. hehe sen det där lilla extra xD
Sen gick jag och duscha, blåsa håret, fixa hela mig sen till stan med mamma och karro.
Blev Ikea, hittade en rosa stor kaffemugg :D
Efter det åkte vi till Ica, hant bara in sen kom gulle och hämtade mig :)
Vi Kom hem till älskade, jag somnade på sängen sen vid 21.00 Bastade vi ;)
Efter det drog vi till utti och emma.
Joni och utti stack och köpte frasse mat o jag och emma blev kvar i lägenheten.
Hmm vad var klockan när vi kom hem, typ 3? :P
Nå vi myste ett tag sen somnade vi ganska så snabbt.

Söndagens morgon blev sen, jakke väckte oss klockan 2 på dan xD
Sen klev vi upp, joni åt frukost jag var inte hungrig sen hämtade vi upp jakke.
For en sväng till finland sen har vi väl inte gjort så mkt, åkt med sebbe ett tag.
Blev hem kastad av Joni och jakke vid 8 tiden gjorde nått att äta sen ruttnat xD

sådär det var väl allt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar