04 maj 2010

Aaha !


Vår bli helt blond över sommaren och sen när hösten kommer och efter vi varit utomlands så blir det ljusbrunt med blonda och lite mörkare slingor :)


Tänderna har blivit riktigt fina nu, fast en gammal bild.
Har ju även tandställning nere :)



Imorgon ska jag försöka orka färga håret :)

Var ju till läkaren idag, och mest troligt har jag sjukdomen reumatism i ryggen :(
Fick lämna blod och får svar imorgon.
Åter besök den 20nde.

Nu sova, eller vänta att mitt käraste ringer.

AUDIN ÄR LAGAD, DEN LÅTER INTE LÄNGRE! DUKTIG POJKVÄN JAG HAR =)




Lite mer saker som ska komma hem :D






2 kommentarer:

  1. Såntdär "skal" till skärmen till laptopen finns på coop :) Jag vill ha en till pappas dator, men han vill väl inte ha det :D Oooh, köpa nya väskor? Får jag en då? ;)

    SvaraRadera
  2. Oohh jag vill ha ett skal till min :) du kan ju bara glömma att du ska få nån :P puss

    SvaraRadera