27 maj 2010

På ditt samvete!

Nu har vi det på vårat samvete.
Det försvinner aldrig, det kommer alltid stanna kvar och påminna oss.
En saknad som verkligen gör ont!



Men man ska aldrig ge upp hoppet, vad finns det då att tro på sen?
Längtan försvann lika fort som en tändsticka brinner ut.
Tårar slutar aldrig.
Allt rinner ut i sanden.
En Saknad!!


Närvaron jag känner av mina vänner och min underbara pojkvän går inte att beskriva.
Linda du betyder mycket för mig, du finns alltid där.
Joni jag älskar dig över allt annat på jorden.

Änglar kommer till dom som förtjänar tröst.
Vänner är som änglar fast utan vingar men helt perfekta.

Fast jag förlorat många nära så har jag lyckats klara mig utan er ''dig''
Det fanns alltid 2 andra som stannade kvar, svek mig aldrig.

Och till sist det bästa som hände mig var att träffa joni :)
Om fyra månader så har vi varit tillsammans i ETT ÅR!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar