24 maj 2010

Då var det roliga över!

Sådär då var den mysiga helgen över!
Iaf så hade jag återbesök hos läkaren i torsdags, efter det blev det skolan och bara en lektion.
Älskling kom och hämtade mig efter att vi båda hade slutat.
somnade som en stock torsdagkväll och vaknade 06.30 på fredamorgon!!!
Hade kunnat sova minst en timme till, nåja spela roll jag var ju pigg.
Tänkte promenera till skolan men istället fick jag skjuts av Helga :D
Kom till skolan, gick ut med Linda sen 08.10 nationella del 2 i matte.....
Det gick ganska fort, så jag och Linda tog oss från skolan till coop, köpte lite gott sen tog vi oss en promenad till grankullen.
Satt på jonis veranda och stekte i solen från 10.30 till 13.00 skönt, sen blev Linda hämtad.
Då for vi ut med Jakke efter det.
Tror det var i fredags vi också var med Emma och Utti ett tag!

Lördags hände det inget på dagen men till kvällen/natten ville vi komma bort ett tag så vi tog lasses bil och drog till Luleå :D
När vi var framme så parkerade vi bilen sen tog vi oss en lång promenad, det var lite kallt men inte så farligt.
Sen for vi till hertsön till sebbo och matti.
Satt hos dom ett tag, sen började klockan bli ganska mycket så vi började rulla hem :)
Konstigt nog sov jag inte i bilen dit eller tillbaka, okej jag slumrade på hem vägen när vi var i sangis :P
MIN <3

Söndag då!
Detta var nog den roligaste söndagen någonsin :)
Jag, Joni, Jakke, Simon och Lincoln hade skit tråkigt så vi bestämde att vi får till Simons stuga och tar det lugnt :)
Nå mot kvällen skulle vi fara, och efter att alla hade gjort och hämtat sitt så for vi iväg :)
Lite bilder bjuder jag på. Simon
Mer? =P
Jakke hungrig :)
så klart Lincoln också xD


Jah det var då ALLT från mig. snart sommar lov och ännu mer kul :)
Månne pojkarna var Bakis =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar