27 juni 2010

Underbart


Jobbade en tidig eftermiddag i torsdags och for sedan till stan.
Det var riktigt kaos på ica vill jag säga, sen ringde jag älskling och promenerade vars han var :D
Efter det så åkte vi hem och kollade på Vittula som var på tv, mysigt.
Fredag så kom jonis bror Sami med familj och friade midsommar.
Efter att dom åkt så for vi ut med Emma och Utti ett tag, sen skulle Emma hem och fixa sig.
Så vi åkte en sväng till karsiko men pojkarna tyckte det var för mkt mygg, så det blev till baka till stan.
Blev lite tjorv så vi fick åka en sväng till kukkola också, sen salmis.
Senare drog vi hem igen, sen senare på kvällen körde vi hem Utti.
Åhh vad mysigt att bada bubbelpool sen :D

Lördag hände det inte så mkt, vi var med Jakke ett tag men han skulle sedan hem och sova.
och nu idag söndag så åkte jag hem och fick veta att jag är ledig imorgon......
Blir skönt när syrran också är hemma.
Drar med henne till luleå sen efter att jag jobbat klart :D



Nu måla naglarna sen film/sova!



puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar