14 maj 2013

Bildbomb plus sammanfatting.

 Svärmors present från mig.

 Älskade Tiam. 
 Vårat mysiga fikarum. 
 En söt burk jag gjort för ett ganska bra tag sen, den är gjord i sculpey lera. 
 Våra små älsklingar. Selma,Kajsa och Nellie
 Charlie i Kajsas vinterjacka.
 Flickorna i sina vinterjackor.
 Saknar mitt lila hår, blev sugen på att färga igen men färgen jag hade där finns bara i kalix...
 Världens sötaste kille
 macarons
En vanlig dag på jobbet när det inte finns något att göra.
Lilla charlie

 Jag och min älskade gudson
 Antons Soa huvtröja han fick i 18 år present av mig
 Samtidigt när jag beställde tröjan så klickade jag hem lite annat kul.
Dessa två ovan och nedan är hårfärgen och super bra.

 Köpte nya ansiktsprodukter i fredags när vi var och handlade.
Är super nöjd över dom och mitt ansikte är renare och slätare och alla skavanker börjar försvinna.

 Dessa ovan och nedan har jag haft sen innan.
Kör i 4a steg. pumpen först sen skrubb, rengöringsmjölken och som slut en ansiktskräm.

 Bevis på att jag har behörighet som provtagare (lab)
 Ska testa till helgen den här nya från depend då pappsen fyller på torsdag.
Mina nya dator!


Var tvungen att fara akut till min läkare efter att jag hade lunch.
Ryggen blir bara värre och värre från dag till dag.
Så nu är det riktigt illa men röntgen har jag ju den 22 maj.
Passar bra då jag är ledig.

Var tvungen att gå hem efter jag pratat med Anna-Karin och gått förbi apoteket.
Tog en värkis och sov en timme.
Nu är ryggen bortdomnad och det känns bra då värken nästan tar död på mig.

 Ska på ett tag börja bege mig till Sofia och Tommy och hämta lillan och följa henne till nya skolan.
Tjejen har blivit så stor att hon börjar 6 års till hösten.

Planeringsdag imorgon, kommer bli kul då vi ska till kyrkbyn.
Skönt med miljöombyte.


Ajja skriver någon annan dag.


Saknar min älskling men på lördag då får jag pussa på honom plus att vi ska göra en liten annan sak eller det är en ganska stor sak, ett stort steg för vårt förhållande.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar