05 maj 2013

Myshelg!


 
Det har varit en helg underbar helg med min älskling.
Joni hämtade mig från luleå i fredags och vi va hemma efter 20.00 typ.
Vi hämtade ut ett packet på ica sen åkte vi hem där vi bara myste resten av kvällen.

Igår var jag otroligt trött så vilade några gånger under dagen då jag vaknade skit tidigt på morgonen.
Gubben tog en dusch sen åkte vi och hälsade på Jonathan och sen var det lite ärenden gjorda.

Nu jobbar jag 4a dagar den här veckan sen en hel vecka nästa vecka sen är jag ledig 2 otroligt efter längtade lediga veckor som ska spenderas med min fina och ska hinna vara hemma hos mamma och pappa.

Träffade dom idag och jag slapp åka buss hit till luleå, skönt.
Var på Dollar store en sväng då vi anlände till luleå, hittade massa små saker som örhängen, skitsnygga pannband och lite andra saker.

Guud så mycket vi har pratat om i helgen, jag är så lycklig.
Inom 3 veckor så tar vi nästa steg i vårt förhållande...
älskar dig Joni!


Nu ska jag sova, jobb imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar