01 maj 2013

Värkisar!

 
Skönt att vara ledig första maj.
mån-tisdag gick otroligt fort, på torsdag kommer Anki tillbaka och jag jobbar 2 veckor till sen fick jag beviljat min ledighet på två veckor i slutet på maj.

Idag har min dag verkligen inte varit bra, ryggen har värk mer än förr.
bokade läkartid då min läkare hade jouren på eftermiddagen så det passade bra.
15.30 fick jag tid så behövde inte jobba efter det.
Tydligen så är det ett revben på baksidan av ryggen som hoppat upp och fuckat upp ryggen nu.
Fick grymt starka smärtstillande mediciner och kortison som fungerar bra äntligen slipper jag gå runt och ha ont.
Kunde verkligen inte hålla mig när jag skulle prata med Anna-Karin om min värk.
Det gjorde så ont att jag bara grät.
Och hon förstod mig så jag är verkligen jätte nöjd med henne som läkare.
Den bästa jag haft på länge.

Nu ska jag försöka sova hela natten på den här värktabletten och slippa vakna och vrida på mig.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar