13 april 2010

Grattis!


Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det lisas födelsedag, grattis gumman på 17 årsdagen.
Blir det fest på fredag eller? förhoppningsvis blir din födelsedag bättre än förra året, ingen som förstör allting :)
Vi ses i morgon sötisen:)

Vaknade med den där jävla migränen IGEN!!
Fast den började redan igår kväll/natt, trodde den skulle gå över under natten men inte det inte!

Sen är jag ganska så glad, behövde inte ha det där skit möten för jag är bäääst xD

Nu ska jag ta och klicka hem lite sommar kläder, och nå skor =)
Kan sommaren inte bara komma nu, jag vill ha sommar lov, mys, sola och vara med mina underbara vänner, fara till luleå och vara med karro, Sofia och sötisen Tindra =)))

Jag älskar min pojkvän så oerhört mkt, han betyder allt för mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar