25 april 2010

Över 7 månader

Ojsan har inte ens märkt att den 22 redan varit, frågade Joni natten mot lördag vilket datum det var. Tänk ändå att våran tid tillsammans redan hunnit gå så fort, så lycklig jag är att ha träffat honom. Ingen annan kille har varit så underbar som honom.
Mitt livs kärlek, han är varken någon toffel eller någon som är elak mot mig.

Var med Linda i fredags, shoppade lite sen gick vi och åt på frasses och dit kom älskling sen när Linda skulle fara med Roger och Maria.
Jävla bajs volvo som går sönder bakom rusta, så vi fick vänta att jesper och Lulle kom till stan med Epan. Lulle hämtade sin epa och kom sedan och bogserade oss till mattila.
Där började pojkarna byta bakaxel och Lulle fixade en plats till mig att sitta på :)
Vi fick inte tag på Mackan för att hämta en ny bakaxel så del blev att vi for till Emma och Utti ett tag innan vi åkte hem.
Trött men riktigt mysigt var det, blev kramad nästan hela natten, sen blev det ett byte :D

Lördag vaknade vi lite tidigare, hämtade en bakaxel och for till garaget.
Allt blev klart och vi körde tillbaka till stan med bajs volvon.
Lördagen var också rätt så mysig, vi åkte hem tidigare.
Har inte så mkt att skriva om lördag.

Sen var det då den tråkiga söndagen här.
Började med att vi for till Mats sen hämtade vi Jakke och var med honom resten av dagen.
Var och handlade lite sen mot kvällen så körde älskling hem mig.
Ska snart tvätta håret sen vänta att han ringer <3
puss

Valborg nästa helg, månne vad som händer då........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar