10 april 2010

Näe nu får det vara nog!



varför ska precis allt gå åt skogen?
Man tror att allt är bra, men sen är det bara slut...
Allt försvinner, du börjar gråta och känner dig dum för det som hände.
Men jag står på mina egna ben plus att jag har den bästa pojkvännen man kan få. Jag är så lycklig att ''just'' jag får vara med honom,jag får höra med hans egna ord att han älskar mig.
Jisses snart är det 7 månader sen vi blev tillsammans.
Tiden bara rinner iväg, man hinner inte med.

Om inte jag hade träffat Joni så vet jag inte vars jag hade ståt nu idag.
Jag minns första gången han ringde, sen fortsatte vi prata via msn och sen telefonen igen.
Tills vi bestämde oss för att träffas, det var nervöst men roligt.
Sen träffades vi ännu en gång som ledde till dagen vi blev tillsammans.
Just nu när jag sitter här och tänker så kommer samma känsla tillbaka. när våra läppar möttes. JAG ÄLSKAR DIG GUBBEN MIN!




Yes jag har varit i farten igen och köpt STRUMPOR!!!






Plus att jag vill åka utomlands!!
Kanske blir som vi planerat, efter sommaren så åker jag och Joni =))))
Vi får väl se!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar