29 april 2010

Orka!

Näe nu orkar jag bara inte mer, satans rygg som ska bråka...
Allt började igår, märkte när jag satt i bilen att det gjorde ont som fan när jag lutade bak.
Sov skit dåligt inatt, först började det på vänster sida nere vid höften och nu har det flyttat på sig till höger. Är till och med blå på vänster sida... fattar inte varför.
Jag har ju inget gjort....
Nå lite medicin hjälper ett tag men kan ju inte sitta och äta dom som godis precis..

Hoppas det hinner bli bättre tills imorgon, jag vill inte missa allt som händer.
Saknar även min älskade karl.

Får se om jag orkar ta mig till stan på fredag eftermiddag, sebbo och matti har nog kommit till hpda redan idag, vill inte missa att träffa dom heller :(
Plus Emma och utti, jakke och resten av alla :D

Blir nog att vara nykter imorgon annars kommer det bara bli mkt värre, plus att jag hatar bakis dagen efter....

Japp det var väl det.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar