10 juni 2010

Alltid vi två!

Allt har varit så upp och ner dom senaste veckorna för mig..
Fått diagnos av massa läkare, jag har skolios i ryggen, sen nån form av reumatism i rygg och leder, speciellt i fotlederna..
Kändes åt helvete när jag fick veta att jag kanske inte kommer få sätta mig på en häst igen.
Det kan bli mkt mkt mkt värre när man skumpar m.m...
Nå det är sånt man får acceptera.
Ska få sjukgymnastik och troligen mediciner..

Jepp imorgon är det fredag :D
Blir stan med bästa Linda, först tandläkaren vid 11, spänna och sen måste dom laga den nedre ställningen för den har gått sönder :S
Men det bästa vid 14.30 så ska jag klippa håret, sen färga det på måndag :D
Får se vad man ska slösa pengarna på, på gränsen xD


Sen ska jag till Joni och mysa, plus sova där, sen på lördag åker vi till mormor för hon fyller år :)
Roligt det kommer bli, men ska inte vara lika länge där som vanligt.
Blir brännboll på mormors bakgård för att hela släkten ska rymmas xD


Sen hant jag köpa dom här sötnosarna när jag blev hämtad från älskling tidigare idag :)


Sen till dom en klänning jag kanske inte vågar ha....
Ajaj dyr dyr!!
Har ännu inte ens tagit bort prislappen xD

Så då lär det ta ett tag ingen innan en uppdatering kommer igen.




Då har man sommarjobb också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar