18 juni 2010

Ni betyder så oerhört mkt för mig


Då har sommarlovet börjat.
Men inte för vissa som börjar jobba på måndag.
Sen när jag får lov så drar jag till luleå.

Onsdagen började med att nästan ingen åkte buss på morgonen, skönt.
Sen mötte jag upp Linda och Lisa som satt utanför aspen och väntade på mig.
Varmt var det nästan hela dagen.
Efter samlingen i aulan som ''sög'' så gick vi till Amandas och käkade sen har vi myst på stranden.
Vi fick även två kompisar när vi skulle gunga :P
Två rara pojkar från ...... iaf dom ville också vara med så.

Sen skulle Lisa dra iväg med sin mor, så jag och Linda satt i deras bil medans dom var på banken och jag väntade att älskling skulle komma från Luleå.
Iaf sen när dom kom tillbaka så behövde jag bara vänta på gubben 10-15 min.
Linda skulle sedan träffa mia!

Blev bjuden att fara ut och äta med Joni av Helga.
Nå vi for in till stan och åt sen till m-lund :D
Gillade onsdagskvällen för det var bara jag och min kärlek.


Nu är det fredag fast snart lördag och jag är ensam :(
Måste vara ensam till midsommar.
Hmm undra vad som händer då :D tagga!


Min buse till bäbis vid namn ALBIN!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar