20 juni 2010

En liten samling dom senaste åren!

Sommar 2009

Mormor 66 år

Liam

Jag vill ha nytt löshår

Skolans start började i luleå 2009

Vi är som vi är, det kan ingen ändra på xD

Tindra 3 år

Linda 2009

På ett sätt saknar man den gamla tiden, men inte om man tänker efter.
Jag lever nu idag och är lycklig för att mitt liv förändrades så mkt som det gjorde.
Mina kära vänner följde med i tidens förändring.
Men andra vågade inte stanna kvar!

Tindra sommaren 2009

Saknaden att få sitta på Blake gör riktigt ont.
Jag vill kunna sätta mig på en häst igen, men det kommer aldrig bli så igen.
I alla fall som det ser ut nu idag!
Sista gången jag såg Kidden var i vintras, men jag kommer inte ihåg när jag sist satt på honom.
Kidden somnade in i början av våren pga brutet bakben.
Hans liv gick inte att rädda, men han fick leva 20 lyckliga år.
Vila i frid, saknar dig kidden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar