31 augusti 2011

1 VECKA KVAR!


Nu börjar det närma sig till vi åker.
Ändrade planer fick jag veta igår men ännu gladare för det.
Joel följer inte med oss för han köpte en bil.
Nå lyckligare för det när det bara blir jag och min älskling,
Blir en riktig mys och romantisk resa.

Jag ligger nu hos älsk och kollar på bilder från Alanya.
Hittat en massa väsk och klädaffärer som vi garanterat ska spendera pengar och många timmar på.

Jag ska ta med kameran så vi får bilder att se och minnas och visa för våra nära och kära när vi kommer tillbaka, lägger säker upp här också.
Längtar!

Sen har jag en överraskning till älskling när vi kommer ner, fast han vet redan om det men inte när det ska bli av.
Säger inte här heller rent ut vad det är men jag hoppas han blir glad för det lilla jag ska berätta :)



puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar