13 augusti 2011

Jag är glad för den jag är!


Tänk att jag har det så bra ändå, jag har en helt underbar familj, en älskad pojkvän och en önskan som gick i uppfyllelse när jag fick Kajsa!
Det har varit många svåra kurvor i mitt liv men nästan alla har löst sig.
Dom som inte har löst sig går liksom inte heller att lösa för personer/personen finns inte längre i mitt liv längre, bara att fortsätta gå vidare fast det kanske är lite synd men men.

kom på att jag bara varit hemma en vecka detta sommarlov :)
Men på tisdag kväll ska jag köra hem med mamma.
Måste fixa klart hemma med alla saker och även köpa enmassa saker som måste finnas så jag kan bli klar med mina gigantiska planer.

Tapet ska köpas.
En snygg vaxduk.
hyllor.
förvaringskorgar-lådor.

Resten tänker jag inte avslöja nu, det får bli ist när allt är klart blir nog bilder när jag har allt för att färdigställa mitt projekt :D



I onsdags så var jag på stan med Jonis mamma och vi gick först på Jala där jag fick massa nagellack. Sen handlade vi på ica och där hittade jag också två till nagellack och en mascara.
Därefter så for vi till Ö&B men dom hade inte det jag letade efter får åka och titta någon annan dag om dom fått in. Men jag hittade en deo spray och en hårinpackning som luktade helt gudomligt.

bild lånad från google.

Ska ta bilder när jag kommer hem har ingen kamera här.

Igår var vi och grillade med Jakke och Joel, lite kallt men jag hade en filt med så :)

Nu ska jag titta lite saker på nätet som ska beställas hem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar