27 augusti 2011

Denna vecka gick ganska så fort, skönt.
Efter skolan igår fick jag skjuts av lisa och hennes mamma. vi hade bara en lektion men vi var och pratade med Jonas i kanske 1 timme så nu har vi alla poäng.
Vid 1 kom min vovve hit och sedan åkte jag och pappa och köpte en resväska.
Hittade en så himla fin i rosa så tog den direkt.
Åkte sen med jonis mamma och handlade och sen gjorde vi mat till gubbarna skulle komma hem.

Imorgon blir jag då 18!
Mamma och pappa kommer tidigare till stan för då ska vi åka och äta ute.

Måste ringa tandläkaren på måndag också för tandställningen har gått sönder eller den har lossnat vars dom limmat fast den.


Ska nu leta vidare efter en kissebebis för min älskade Mira har antagligen försvunnit eller somnat in någonstans. Tråkigt det men finns inget att göra när hon inte kommit hem på 2 månader.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar